tanforum - [Tf] tovabbtanulas tamogatas nelkul

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] tovabbtanulas tamogatas nelkul

  • From: "feherp" <feherp AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] tovabbtanulas tamogatas nelkul
  • Date: Thu Feb 17 12:39:33 2000

Udvozlet!

> Ha az iskola nem tamogatja egy tanar tovabbtanulasat,
> akkor megteheti-e, hogy nem engedi el az orakra/vizsgakra
> ha azok hetkoznap vannak?
> Koszonettel

A Munka Torvenykonyv 115 paragrafusa kornyeken lehet pl. olvasgatni. Bar az
ugy latom, a tanulmanyi szerzodes esetet
elemezgeti. Ha semmikeppen nem akarnak elengedni, szerintem jobb mas allas
utan nezni, mert igy ott tesznek keresztbe,
ahol tudnak, a torvenytol fuggetlenul.

Udv:
Feher Peter

  • [Tf] tovabbtanulas tamogatas nelkul, feherp, 02/17/2000