tanforum - Re: [Tf] kerettanterv - hol a hatar?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kerettanterv - hol a hatar?

  • From: "Zsako Laszlo" <zsako AT ludens.elte.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] kerettanterv - hol a hatar?
  • Date: Tue Feb 8 12:08:20 2000

Kedves Kolegak!

> Haho!
>
> Ki tudunk dolgozni egyseges allasfoglalast az oraszamokkal kapcsolatban?
> Tehat, hogy minimum hany orat tartunk szuksegesnek, esetleg meg
> evfolyam-targy bontasban is?

mint a regebbi NAT munkakban es (sajnos) mostani kerettanterv
munkakban resztvevo ugy gondolom, hogy az alabbi oraszamok lennenek
az idealisak:

1-4. osztaly: 37 ora
5-6. osztaly: 37 ora
7-8. osztaly: heti 2 ora
9-10. osztaly: heti 2 ora
11-12. osztaly: 37 ora

Ebbol a 11-12-rol le lehetne mondani, azzal a feltevessel, hogy ha
valaki itt akar informatikat tanulni, az valasszon valamilyen
fakultaciot, vagy menjen 5. evre.

A 7-8. osztalyban a heti 1.5 ora talan meg elfogadhato.
Az 1-4. osztalyos anyagot el tudom kepzelni mas targy kereteben
szetosztva evekre.

Egyebkent a sokak altal szidott NAT alapjan kalkulalt oraszamok
nagyjabaol a fentiekhoz hasonlok.

Zsako Laszlo

ZsL