tanforum - V�: [Tf] kerettanterv - tajekoztato

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

V�: [Tf] kerettanterv - tajekoztato

  • From: Szalay S�ndor <szalay.sandor AT ntk.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Vá: [Tf] kerettanterv - tajekoztato
  • Date: Tue Feb 8 07:36:06 2000
  • Return-receipt-to: Szalay S�ndor <szalay.sandor AT ntk.hu>

A megszolittatas cimen nehany dologra reagalnek az ISZE elnokekent.

Valoban jartunk az osszel (Bekescsaba utan) Kojanitz urnal, de a
beszelgetesunk
nem arrol szolt, amit Zsolt hallott tole:

1. Eloadtuk es atadtuk neki a bekescsabai allasfoglalast, illetve igeretet
tettunk arra, hogy a mas tantargyak szamara hasznosithato, illetve az
informatika altal elvart ismereteket osszegyujtjuk a tantervi munkalatok
segitesere. (Ezt meg is tettuk.)
2. Igeretet kaptunk a 6. evfolyamon torteno heti egy oras bevezetes
atgondolasara.
3. Akkoriban szo nem volt a 12. evfolyamon torteno oktatas kotelezo egy
orajarol.

Koszonom Zsoltnak, hogy elozetesen is bizodalommal emlitette az eljarasunkat,
es ezek szerint mondatanak masodik fele all fenn.

Szoval ebbol egyertelmuen kovetkezik, hogy klasszikus kabatlopasi ugybe
keveredtunk.

Megjegyzem egyes forrasok azt allitjak, hogy a teljes tantervi munkalkodas a
teljes csod kozelebe kerult, mert a Zsolt altal is emlitett legfobb bizottsag
sajat dugajaba dolt, nem tudja az igereteit megvalositani.

Szalay Sándor
(: +36309319859

Erre sarkitva ketszer is rakerdeztem, a valasz: jartak nala az ISZE-
tol, valamit hoztak, o beszelt veluk, aztan az ISZE elkuldte (meg
tavaly) azokat a javaslatait, hogy mit es hogyan lehet mas targy
kereteben tanitani.
(Errol ott hallottam eloszor, azert eroltettem ki belole ketszer is.
Ez valoban igy van, vagy valaki nem mondott igazat? Ugyan elvileg
keteselyes a dolog, de az ISZE kepviseloirol ilyet nem tetelezek
fel, szoval vagy a memoriam rossz, vagy ....)