tanforum - Re: [Tf] kerettanterv - kiegeszites

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kerettanterv - kiegeszites

  • From: "Boldog Ferenc" <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] kerettanterv - kiegeszites
  • Date: Mon Feb 7 23:28:42 2000

Jo estet, az ebren levoknek!
(en sem tudok aludni es tartok tole, hogy Zsolt leveletol meg rosszat is
almodom)

<rossz az, aki rosszra gondol>
</rossz az, aki rosszra gondol>
:-))

<mocskos, reakcios gondolataim>

>El nem tudom kepzelni, hogy mit lehet megtanitani (optimistan
>szamolva) 25 oraban. Amiben persze mar konyvtarismeret is van!

Ezen meg Micimacko is rohogne. Egyszer tanitanom kellet
iranyitastechnikat kenyszerbol.
Eves oraszam 18 ora. Ja es vizsgatetelek is voltak belole. Eletem egyik
nagy elmenye volt. :-)
Legszivesebben lekoptem volna meg magamat is.

>A targyilagossag megkoveteli, hogy elmondjam, van am informatika
>7-8-ban is. Azonban az eszkozjellegu ismereteket szerintem a
>leheto legkesobb kell tanitani. Ennek viszont ellentmond, hogy a
>tobbi targy elsosorban az eszkozjellegu ismereteket hasznalhatja
>fel.

Ezt megint jol osszehangolta valaki. :-(
Ami meg nem lenne baj, de orult nagy dohanyt markolt fel erte.

</mocskos reakcios gondolataim>

<cizellalt, kifinomult uri modorom>

En azee szeretem a kormanyt, mega zOeMet, meer olyan okosakat, es foleg
nagyon-nagyon bolcseket dontenek, mineekunk, ami jazegesz magyar
tanarokoknak, meg tanarno"ko:knekis nagyon jo emberiseget okoz.

</cizellalt, kifinomult uri modorom>

-----
Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
fboldog AT matavnet.hu
boldog AT fellner.sulinet.hu