tanforum - [Tf] Re: Van jovo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Van jovo

  • From: feherp <feherp AT mail.matav.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Van jovo
  • Date: Wed Feb 2 12:43:28 2000

Sziasztok!

talkh> Bocs, lehet, hogy en meg nem? Nem ertem, mi a humoros benne..
talkh> Nalunk ugyanis van Sulinet. Ez teny... Lehetne jobb is -- de ket eve
talkh> pl. nem tudtunk volna igy levelet valtani. Ez is teny... Szoval hol a
talkh> humor?

Irtam idozojelet, ennel jobban nem lehetett artikulalni.
Az, hogy Nalad van Sulinet, nem vigasztalja azt a par altalanos
iskolat, akikt behulyitettek, aztan nem kaptak semmit.
El kene menni, es megnezni parat, akar a Sulinettol fuggetlenul is.
Olyan, mintha mondjuk Romaniat hasonlitanad Dunantulhoz.

Az a humoros benne, hogy itt leromboljak az informatikoktatast,
a Sulinet fejlesztese kicsit lelassult, mar szo sincs arrol, hogy minden
iskolat
bekotnek.

A tobbit nem irom, ugyis latjatok, nem?
Hat ez a vicces benne :-) vagy :-(