tanforum - [Tf] 2000_levél

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] 2000_levél

  • From: Dr Bánhidi SÁndorné <banhidi AT satimex.tvnet.hu>
  • To: Tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] 2000_levél
  • Date: Tue Feb 1 01:10:11 2000
T. Lista!

A Napi Gazdaság szerkesztőjének elkültem az ISZE érvgyűjteményét, amelyet
-mint "házmester" - az OM-ben is előadott, szóban és írásban........
(Egyébként kedves fogadtatásban volt részünk. Komoly beszélgetést
folytattunk. Több anyagot is készítettünk. Foganatja semmi.)

2000-ben úgy lenne stílusos, ha legalább 2000 iskola, kétezer tanára írná meg
a véleményét a döntéshozókhoz. No meg a szülők és a tanulók, legalább 2000!
Mit szólnak a jövő óraszámaihoz? Akarnak-e informatikát tanulni az iskolában?
Vagy külön pénzért-külön órán?

Én már kérdeztem több száz gyereket erről. Felfogták, hogy a csaknem 150 óra
(12 év alatt!) nem elég egy ECDL vizsgához, OKJ-hoz meg pláne.
Ők levelet írnak......

Az összegyűjtött vélemény eddig nem érvényesült.

Bánhidi Sándorné
az ISZE alelnöke