tanforum - Re: [Tf] Multimedia keszito program

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Multimedia keszito program

  • From: "Gellai Illes" <gilles AT freemail.c3.hu>
  • To: <techinfo AT lista.sulinet.hu>
  • Cc: "Gerendas Zoltan" <gerendas AT server.wesselenyi-bp.sulinet.hu>, <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Multimedia keszito program
  • Date: Sat Jan 22 16:42:17 2000

Szia!

> Ki mit hasznal multimedias oktato anyag elkeszitesere?
> A programok lehetosegei es beszerzesi lehetosege is erdekel.
> Ha esetleg megnezheto demo is van valahol akkor az meg szebb volna!

A Macromedia Authorware programot kifejezetten oktatasi anyagok keszitesere
fejlesztettek ki. Szuper jol tudom hasznalni.
Try verzioja letoltheto a www.macromedia.com -rol, vagy megtalalhato a
"Grafika 1" c. ujsagosoknal kaphato CD-n. A neten olvashatsz ismertetest. Az
ara borsos (!), de szerintem e temaban verhetetlen.
Mo.-on a Trans-Europe Kft. forgalmazza.
Hali Illes