tanforum - Re: [Tf] Keves a memoria?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Keves a memoria?

  • From: Dubravszky József <joed AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Keves a memoria?
  • Date: Thu Jan 20 19:49:08 2000

Hello mindenki!

A "bátyámék" probléma nálam is fellépett. Nem nyugodtam bele es ravettem az
egyik ismerosomet, hogy probalja ki a vallalati szerveren.
Itt is ugyan az volt a helyzet. Nem tudom elhinni, hogy egy ocska Word-nek
dual Pentium III 600, 256 MB memo., 20 GB winyo, stb. nem eleg, ezert
valoszinuleg programhiba. Sott, ha a Word 2000-ben nincs problema egyenesen
biztos.

Bye,

joed AT freemail.hu