tanforum - Re: [Tf] Re:Targy mezo a levelezesi listan

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re:Targy mezo a levelezesi listan

  • From: "Boldog Ferenc" <boldog AT fellner.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re:Targy mezo a levelezesi listan
  • Date: Mon Jan 17 13:34:58 2000

Hello!

> Nekem tetszik a rövidítés!

Nekem nem, de ez egyebkent is mellekes, mert csak egy vagyok
a sok kozul es latom, hogy szinte osztatlan sikert aratott, a
szerintem felesleges "Tf v. Tanforum" elotag.
A levelek szetvalogatasa eddig is megoldhato volt a szurokkel.
Mostantol a Tanforum nevezetu folderben minden levelem a [Tf]
jellel kezdodik, hogy tudjam, hogy a Tanforumrol kaptam. ;-)
Akinek sok levele volt, az eddig is szurot hasznalt szerintem.
Akinek meg keves, annak az a napi ket level szetvalogatasa sem
okozhatott nagy lelki traumat.;-)

Nem fognak megszaporodni a [Tf]Re:[Tf] Re:[Tf] Re:[Tf] Valami
tema..... tipusu subjectek?

Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
boldog AT fellner.sulinet.hu
fboldog AT matavnet.hu