tanforum - [Tf] Re: makrovirus

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: makrovirus

  • From: Fenyos Zoltan <fz AT hajdu-ped.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: makrovirus
  • Date: Mon Jan 17 13:00:16 2000

Takács János wrote:

> Nekem a FSAV 4.05 van, meg nem frissitettem.:(
> Lehet, hogy az 1 honapos kereso nem ismeri fel??

ezt nem tudom..., de jo ha minel hamarabb rakod az ujat...

> Kozben felraktam az F-MACRO-t januari adatb. frissitessel, s az sem talalt
> semmit.
> Lehet, hogy a mult het hetfon ÿ(10.-en) meg nem volt fertozott !??

Igen, mert csutortokon csereltek le a fajlokat. Ezt onnan tudom, hogy elozo
nap delutan egy tanar
keresere leszedtem, s egy olyan jo adatlapot szerkesztettek az OKI-nal, hogy
a Word-os allomanyba
(melynek tomoritett merete 1 MB folott volt ;) az oldalak kepkent voltak
beszurva.
Nem rossz, mi... ;)
Szegeny tanar le is hangolodott, mivel a kitoltesi utmutatoban, amit az
iskola is megkapott, leirtak,
hogy tollal vagy szamitogeppel is kitolthetik a jelentkezesi lapot, csak
szedjek le a honlapjukrol.
Kivancsi lennek, hogy hogy gondoltak ezt a szamitoges kitoltest. Ugy szaz
darab szovegdoboz
elhelyezesevel mar nagyszeruen megoldhato a feladat. ;)
Szoval ezutan masnap, marmint csutortokon egy masik helyen szedtuk el, s
ekkor mar csak 70 k korul
volt, csak ez meg fertozott. De ugy gondoljak, hogy ez tokeletes, mert 5 nap
meg nem volt eleg ahhoz,
hogy virusmentesen legyen a Halon.

Fenyos Zoltan
HBMPI