tanforum - Re:kottazo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re:kottazo

  • From: "Bedő Ferenc" <bedof AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re:kottazo
  • Date: Fri Jan 7 16:01:11 2000

Kedves Kollegak!

A kottazoprogrammal kapcsolatban nagyon sok erdeklodo volt, ezert a listara
is es maganlevelben is valaszolok.

Ket kottazoprogramot ismertem meg a teli szunetben:

1.
Cakewalk AudioPro 7.0
Egy profi kottazo, szerkeszto, midi es egyeb fajlokat eloallito program.
Kottat nyomtat, hangszerelesi lehetosege is van.
Zenei analfabeta letemre en is tudtam hasznalni.
CD-ROM-n kaptam kolcson, a merete kb. 20 MB.
Gondolom pénzes szoftver.

2.
Session
Egy egyszerubb kivitelu kottazo program.
Csak keveset hasznaltam.
A merete kb. 1.5 MB, tomoritve 670 kB.
Szerintem shareware program, de nem biztos.
(Ha valakinek van egy jo otlete, hogy hova kuldjem el - ahol mindenki
elerne - akkor szivesen megteszem. A listat nem akarom terhelni vele.)

Mivel sokan erdeklodtetek mashol is utananeztem.

A Cakewalk honlapjan a legujabb verziokrol is olvashatunk.

http://www.cakewalk.com

Az ORIGO szoftverbazisan is talaltam hasonlo programokat, innen mindenki
letoltheti ami neki tetszik. Persze ezeket nem probaltam.

http://origo.hu/szoftverbazis/multimedia/audio/index.html

Jo zenelest kivan mindenkinek:
Bedo Ferenc

  • Re:kottazo, Bedő Ferenc, 01/07/2000