tanforum - Re: Szamitogepek delutani hasznalata

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Szamitogepek delutani hasznalata

  • From: "Molna'r Pe'ter" <molnarp AT afg1.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Szamitogepek delutani hasznalata
  • Date: Tue Nov 16 09:48:13 1999

> Sziasztok!
> Szeretnek osszegyujteni informaciot, hogy hogyan oldjatok meg
> iskolatokban a szamitogepterem delutani nyitvatartasat?
Nalunk amennyiben delutan nincs mas elfoglaltsag a teremben, szakkor,
tanfolyam, delutani ora, stb, akkor szabad bejaras van a terembe.
Persze vannak feltetelek:
1. A terem kulcsat, csak kijelolt szemelyek vehetik fel. (Altalam kijelolt
diakok, akiket egyeztettem az osztalyfonokokkel.
2. A teremben levo jelenleti fuzetet mindenki koteles vezetni.
3. 14-17-ig, 7-8-ig lehet a teremben tartozkodni.
Tapasztalatok:
1. A rendszer kb. 2 eve mukodik, s eddig meg egyetlen problema sem merult
fel.
Sem rongalas, sem szandekos karokozas, sem lopas.
2. A termet neha ellenorizni kell, hogy akik epp benn vannak beirtak-e
magukat.
3. A jelenleti fuzetet szinten ellenorizni kell, hogy a beirasok
megfeleloek-e
Ennyi.
Udv:
Molnar Peter, http://petersoft.ini.hu, Tel:36209149514
molnarp AT afg1.sulinet.hu,

peters AT freemail.hu
Arpad Fejedelem Gimnazium Postaforgalmi Szki es Kollegium
http://www.afg1.sulinet.hu,
suli3042 AT szeged.sulinet.hu