tanforum - konzultacios kerdes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

konzultacios kerdes

  • From: "Hevenyine Kati" <hevenyin AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: konzultacios kerdes
  • Date: Fri Nov 12 09:30:31 1999

Szeretnem megkerdezni, altalaban milyen szabalyok szerint
hasznalhatjak a konyvtarban az Internetet a diakok? Ami
kulonosen izgat, az az orakozi szunetben torteno szamitogepezes,
az elojegyzes kerdese, naponta hanyszor ferjen a diak a gephez,
gyenge tanulo esetleges kitaltasa(nalunk mar volt felhaborodott
szulo, hogy miert johet be a gyereke a konyvtarba internetezni,
inkabb tanuljon a szunetben!).
Koszonom szepen, ha valaki megtisztel a gondolataival.(En azt
hittem, hogy a tanforum tanaroknak szolo IRC vagy MIRC-szeru
dolog, azt hittem, beszelgetni fogunk Ezek szerint nem. Tehat igy
elore akkor ismeretlennek kell megkoszonnom a valaszat.
Udvozlettel Hevenyi Attilane Szomorjai Katalin a Fay konyvtarabol.