tanforum - Re: Jelenleti iv!?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Jelenleti iv!?

  • From: "Gracin Marko" <Gracin.tanar.EJG AT ejg-szeged.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Jelenleti iv!?
  • Date: Thu Nov 4 18:55:43 1999

> Jo lenne megszerezni ennek a rendeletnek a szamat. Ilyen
> hulyeseget nem hiszek el bemondasra. Multkor szo volt olyanrol
> is, hogy megtiltottak a tanaroknak a bunkofon bevitelet, ahhoz se
> tudott szamot irni senki.
Bocs, hogy olyan viccesen hangzik, de _nem_ tevesztettem el a
HIX/MOKA rovattal. Sajnos.
En nem ertem a celt, remelem nem az, hogy effektiva rabirjak a
tanerot, hogy "torodjon tobbet munkahelyevel" jelige mellett
rakenyszeritsek a "hosszabb" munkanapra. Vegulis nem kocsma ez, hogy
egesz nap itt legyunk (ezt pont en mondom, aki az utobbi idoben csak
addig volt otthon, mig sotet volt, a tobbi idot meg itt toltottem).
No, de vicc felreteve:
Megkerdeztem az igazgatotol, holnapra lesz rendeletszam is lesz. A
Kjt vagy a Munka Torvenykonyve modositasaban van. Augusztusban.

Udvozlettel:
Gracin Marko