tanforum - Vá: Dr Kun nem erti..., de válaszol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Vá: Dr Kun nem erti..., de válaszol

  • From: "dr. Kun László" <drKun AT matavnet.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Vá: Dr Kun nem erti..., de válaszol
  • Date: Sun Oct 31 22:07:10 1999

-----Eredeti üzenet-----
Feladó: dr. Kun László
[SMTP:drKun AT matavnet.hu]
Küldve: 1999. október 31. 14:29
Címzett:
'tanforum AT lists.kfki.hu'
Tárgy: Vá: Dr Kun nem erti..., de válaszol

Kedves Csaba!

Tényleg nehéz elhinned, hogy véletlenül került nyilvános lapra levelem.
Tényleg nem akarlak többé zavarni, de szívesen nézek a szemedbe, mert semmi
rosszat nem tettem.
28 évi tanulás után pedagógiából doktoráltam. (Villamosmérnők tanár voltam 10
évig).
Magam is sajnálom, hogy csak tanitásból nem lehet ugy megélni, mintha
"eladna" valamit az ember.

Mégegyszer kérlek ne haragudj és más se, ha zavartam, de nincs szégyelni
valóm, bárkivel merek találkozni, mert a munka nem szégyen.

Nem szokásos, de meg merem adni a telefonszámomat is.

dr. Kun László
06 20 9120 322

Budapest 1999 10 30