tanforum - MEK Egyesulet - alakulo kozgyules meghivoja

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

MEK Egyesulet - alakulo kozgyules meghivoja

  • From: Moldovan Istvan <istvan.moldovan AT ella.hu>
  • To: KATALIST <katalist AT listserv.iif.hu>, MEK-L <mek-l AT listserv.iif.hu>, tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: MEK Egyesulet - alakulo kozgyules meghivoja
  • Date: Thu Oct 28 14:19:29 1999

Tisztelt Kollegak,

Hosszas elokeszuletek utan orommel jelentem be, hogy
osszehivjuk a Magyar Elektronikus Konyvtarert Kozhasznu
Egyesulet alakulo kozgyuleset:

Idopont: 1999. november 8-an (hetfo), de. 10 ora
(a rendezveny varhato befejezese max. 14 ora)

Helyszin: 1132 Budapest, XIII. Victor Hugo u. 18-22.
MTA SZTAKI alagsori tanacsterem

Napirendi pontok:

- beszamolo a MEK jelenlegi helyzeterol, terveirol
az OSZK kereteben;

- az alapszabalytervezet megvitatasa, megszavazasa;

- egyesuleti tisztsegviselok megvalasztasa;

- dokumentumok kep-alapu digitalizalasanak modszertani bemutatoja.

Minden erdeklodot, leendo tagot szivesen latunk az egyesuletbe.
Az alapszabaly tervezetet rovidesen feltesszuk a MEK Faliujsagra,
de keresre elkuldom szivesen levelben is, a listakat nem akartam
ezzel terhelni.

Udvozlettel

Moldovan Istvan
istvan.moldovan AT ella.hu
Tel: 224-3741

  • MEK Egyesulet - alakulo kozgyules meghivoja, Moldovan Istvan, 10/28/1999