tanforum - Re: RE IRC es valami mas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: RE IRC es valami mas

  • From: "Bende Imre" <bdkoll AT rik.bdtf.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: RE IRC es valami mas
  • Date: Mon Oct 25 09:49:48 1999

Sziasztok!

En ha tehetem, irc-zem, De a tanulokat en is felvilagositom, es nam banom ha
hozzaolvasnak a temahoz. Akkor vagyok hiteles a szemukben ha PELDAT
mutatok, ott vagyok ahol ok azt csinalom es ugy ahogy elmondtam nekik, olyan
csatornakat mutatok nekik...:)

A jobb csatornakhoz honlap tartozik es az ott leirt viselkedesi formakat az
operatoroknak ben kell tartani, es az se baj ha valaki sajat szobat hoz
letre, ahol esetleg a kezdeti idokben o figyeli a viselkedeseket:)

sokkal tobb jo dolog szarmazik belole mint roszz, errol mar nem csak ezzel
kapcsolatban beszeltunk.

MAS:
Magyar kozlony 1990/90 szam
1, szakvizsga kovetelmenyei
2,szakertoi tevekenysegrol

Bende Imre

  • RE IRC, Lakos István, 10/24/1999
    • RE IRC, Dorozsmai Karoly, 10/25/1999
      • Re: RE IRC es valami mas, Bende Imre, 10/25/1999