tanforum - Re: segitseget kerek a szakdolgozatomhoz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: segitseget kerek a szakdolgozatomhoz

  • From: "D�r Istv�n" <derbt AT mail.matav.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: segitseget kerek a szakdolgozatomhoz
  • Date: Sun Oct 24 12:02:00 1999

riszta AT csirke.elte.hu
írta:

> Tisztelt Lista!
>
> Szeretnek segitseget kerni a szakdolgozatom megirasahoz. Szuksegem lenne
> gepirast oktato vagy gyakoroltato programokra, de sajnos eddig meg nem
> talaltam. Kerem, aki ismer ilyen programokat, az kuldje el a cimemre
> (riszta AT csirke.inf.elte.hu)
> a program nevet es hogy hol lehet beszerezni.
>
> Koszonom:
>
> Banszegi Kriszta

Hi Kriszta!

Az egyik legjobb ilyen tipusu program a szegedi HUNIT Bt. gepiras tanito
programja.
Az en volt iskolamban a szegedi Vasvari Pal Kozgazdasagiban teszteltek a
programot es mar 4 eve ezt hasznaljak a gepiras tanitasahoz Novell halozaton.

Keresd a programmal kapcsolatosan Haramia Laszlo-t es a HUNIT BT-t.
Itt a site cimuk: http://www.tiszanet.hu/hunit/index.htm

--
Dér István