tanforum - Re: OKJ elmeleti es gyakorlati orak oradija

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: OKJ elmeleti es gyakorlati orak oradija

  • From: "Ifi Istv�n" <ifi AT katonaj-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: OKJ elmeleti es gyakorlati orak oradija
  • Date: Tue Oct 19 13:24:29 1999

> Pl. szoftveruzemelteto kepzes elmelet es gyakorlat aranya 40% - 60 %
> Az elmeleti orak oradija mondjuk 2500 Ft, a gyakorlati orake pedig
> 1500 Ft.

Hali!
Nem kizart, a mult felevben tanitottam oktatasi informatikusokat, s ott
is ilyen aranyban fizettek.
Ifi Istvan
begin:          vcard
fn:             Istvan Ifi
n:              Ifi;Istvan
org:            Katona Jozsef Muszaki, Kozgazdasagi SzKI es Gimnazium
adr:            Váci u. 108;;;Budapest;;1138;Magyarorszag
email;internet: ifi AT katonaj-bp.sulinet.hu
title:          Musz-inf. igh.
tel;work:       320-81-97
x-mozilla-cpt:  ;-1
x-mozilla-html: TRUE