tanforum - Felhivas konferenciara

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Felhivas konferenciara

  • From: buda AT tigris.klte.hu
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Felhivas konferenciara
  • Date: Tue Oct 19 10:43:09 1999
  • Comments: Authenticated sender is <buda AT tigris.klte.hu>
  • Return-receipt-to: buda AT tigris.klte.hu

Interdiszciplinaris pedagógia
(Kiss Arpad Emlekkonferencia)

A Magyar Tudomanyos Akademia Pedagógiai Bizottsaga, a Kossuth Lajos
Tudomanyegyetem Nevelestudomanyi Tanszeke es a Magyar Pedagógiai
Tarsasag 1999. november 12 - 13 kozott Debrecenben rendezi meg az
Interdiszciplinaris pedagógia (Kiss Arpad Emlekkonferencia) elnevezesu
nemzetkozi tudomanyos tanacskozast.

A tervezett eloadas temajanak egyertelmu megjelenitesevel ellatott
jelentkezeseket 1999. október 22-ig kerjuk eljuttatni levelben Lenard
Gaborhoz, a Kossuth Lajos Tudomanyegyetem Nevelestudomanyi Tanszekere
(4010 Debrecen, Egyetem ter 1), vagy faxon/telefonon a
06-52-512-922-es szamon. A konferencian való reszvetel technikai reszleteinek
ismertetesere a jelentkezesek beerkezese utan kerul sor.

A konferencia tervezett szekciói a kovetkezok:

1. Globalizació - ertekek - neveles
2. Iskolafilozófiak az ezredfordulón
3. Uj iranyzatok az osszehasonlitó pedagógiaban
4. A pedagógus mint tarsadalmi leny
5. Az iskola mint szervezet
6. Oktatas es gazdasag
7. A Nemzeti Alaptanterv - elmelet es gyakorlat
8. A tanitas muveszete es technikaja
9. A pedagógia es uj es regi rokon tudomanyai
10.A pedagógia es az informatika
11.A pedagóguskepzes ma
12.Mediumok es tavoktatas
13.A nevelestudomany tortenete 1945 utan
14.Kiss Arpad pedagógiaja
15.Oktatas(ugy) es kisebbsegek

  • Felhivas konferenciara, buda, 10/19/1999