tanforum - Re: osztv programozasbol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: osztv programozasbol

  • From: "Zsako Laszlo" <zsako AT ludens.elte.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: osztv programozasbol
  • Date: Wed Oct 6 09:14:25 1999

Tisztelt Kollegak!

Fodor Zsoltnak maganlevelben kuldtem a kert feladatokat, de van
nehany altalanos valaszom is.

Az OSZTV (az amit korabban is az NSZI szervezett, nem keverendo ossze
a masik azonos nevu versennyel) iden is 2 fordulobol all. Mindket
forduloban egy adatbaziskezelo feladat (elsosorban adatmodellezes,
tervezes, kisebb sullyal kodolas), illetve egy Pascalban megoldandop
feladat (sok allomanyt kell hasznalni, adatfeldolgozas jellegu,
elsosorban a helyes, mukodokepes program eloallitasa a cel) lesz.

A fentiekbol latszik a verseny jellege alapvetoen mas, mint peldaul a
Nemes Tihamer versenye, ahol az adatfeldolgozas nem jatszik kozponti
szerepet.