tanforum - Tanitasi hetek szama

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Tanitasi hetek szama

  • From: "Boldog Ferenc" <fboldog AT fjkisk.c3.hu>
  • To: "Tanforum" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Tanitasi hetek szama
  • Date: Tue Oct 5 21:39:42 1999

Hello!

A kerettanterv vita kapcsan jutott eszembe, de mas tema.
Az NSZI -ben kidolgozott "Általános irányelvek a szakképzes
megszervezéséhez" cimu iromanyokban, szakmankent kulonbozo tanitasi
hetek szerepelnek. 37, 38, stb. :-))))))))))
Olyan fortelmesen gyenge anyag, a legtobbje, (kozel 30-at bongesztem at)
hogy bevallom, en bizony szegyelltem volna odairni a nevem, akar a
lektor, akar a keszito neve rovatba. Arra nem volt kepes senki az
NSZI-ben (remelem van valaki a vonalban), hogy legalabb azt megnezze,
hogy ilyen alapveto dolgok, mint egy adott tanevben szereplo tanitasi
hetek szama, stimmeljen. :-)))))))))))
Oszinten gratulalok! ;-) Nehez munka lehetett. Kivancsi lennek, ki
mennyit zsebelt be ezert a "munkaert"?
Tudnek meg nehany "kivalo" otletet idezni, de hatha felebred valaki
ODAFENN!

Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
fboldog AT fjkisk.c3.hu
boldog AT fellner.sulinet.hu

  • Tanitasi hetek szama, Boldog Ferenc, 10/05/1999