tanforum - Re: http://kkt.piar.hu/tanari_fizetes.gif

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: http://kkt.piar.hu/tanari_fizetes.gif

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: http://kkt.piar.hu/tanari_fizetes.gif
  • Date: Fri Oct 1 01:27:18 1999

Nagy Endre wrote:

> Ezen a cimen megtalalhato az ominozus kep gyengebb minosegben, merete 16k.
> Igy a modemesek is meg tudjak nezni, ha akarjak.
Kosz, mar kenytelen voltam megnezni. Azert rendes toled. :-))
> De ha itt sulinetes tanarok vannak fokent, akkor nem ertem, miert nem a
> sulinetes vonalon nezik meg a leveleiket, ingyen? /felreertesek elkerulese
Sok oka van annak, es mindenki ugy eli az eletet, ahogy akarja. Azert
van a netikett, hogy ne kelljen egymast folyton megertenunk mindenben.
Egyebkent
- itthon kenyelmesebb a sajat asztalomnal, gepemnel, a sajat
fridzsiderem es te've'm es hifitornyom kozeleben, treningben vagy epp
anelkul
- szeretem hamar megkapni a leveleimet, nem biztos, hogy reggelig akarok
varni, vagy egesz hetvegen nem olvasni a leveleket
- itthon en osztom be az idomet, bent munka van, tanitas utan esetleg el
kell szaladni, vagy ha bent vagyok, a rendszeren dolgozom, mert fel
nyolckor kivag a portas
- amugy meg a benti leveleim is at vannak iranyitva itthonra, hogy
minden meglegyen egy helyen, meg hogy azonnal lassam, ha barmilyen gond
van a rendszeremmel odabent, mert en egy tulfizetett iskolai
rendszergazda vagyok, akinek a lelkiismeretebe ez is beletartozik (ez is
penzembe kerul, de nem olyan sokba, es ezt _en vallaltam_, nem mas
boritotta ki a penztarcamat); ugyhogy ha lehet, a sulinetes cimemre se
kuldjetek megabyte-okat.
Eleg ennyi, hogy megertsel, vagy irjak meg nyolcat? :-))

Udv
Va'las Pe'ter