tanforum - Re: INFO'99

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: INFO'99

  • From: "Zsako Laszlo" <zsako AT ludens.elte.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: INFO'99
  • Date: Mon Sep 27 08:48:12 1999

Tisztelt Kollegak!

Iden is lesz INFO ERA'99 konferencia, november 18-20-an, Bekescsaban.

Az INFO nevet "elbitorolta" tolunk az IFABO utodkiallitasa, de nem
estunk ketsegbe, az uj nev: INFO ERA.

A konferencia felhivasa megjelent az Inspiracio idei 5. szamaban, az
ujsag olvasoi a napokban kaphattak kezhez.

A honlapon (htpp://www.szikszi.hu/info) a temak olvashatok, az arak
eddig meg nem jelentek meg, ugyanis az elmult heten doltek el (meg
kellett allapodni a szallas, az etkezes, a musorok, a teremberlet,
... dijarol).

A teljes reszveteli dij: 14.700 forint (szallassal, etkezessel,
allofogadassal,...).

Meg nem tudom 100 szazalekre igerni, de dolgozunk olyan konstrukcion,
hogy tanartovabbkepzesi penzbol lehessen fizetni a reszveteli dijat.

Eloadasokat a korabbi szokasoknak megfeleloen varunk, okrober
kozepeig-vegeig.

Itt is kerem az erdekelteket: Az ISZE hagyomanyosan itt adja at
"Az ev legjobb informatika tankonyve" dijat. 1997 szeptember es 1999
junius kozott megjelent, kozoktatasban hasznalt informatika
tankonyvek lehetnek a dijazottak. Kerek mindenki, aki ismer jo
konyveket, javaslatat kuldje el nekem.

Zsako Laszlo

> Ujabb kerdes: mennyibe kerul, hogy lehet jelentkezni. (Iden meg
> nem kaptunk felhivast)

ZsL

  • INFO'99, MOLNAR Hajnalka, 09/26/1999
    • <Possible follow-up(s)>
    • Re: INFO'99, Fodor Zsolt, 09/26/1999
      • Re: INFO'99, Zsako Laszlo, 09/27/1999
      • Re: INFO'99, Szalayne Tahy Zsuzsa, 09/27/1999