tanforum - minosegbiztositas / meres /eszkozok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

minosegbiztositas / meres /eszkozok

  • From: "Robert Manchin" <Robert_Manchin AT Gallup.com>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: minosegbiztositas / meres /eszkozok
  • Date: Sat Sep 11 00:18:12 1999

Tobben kertek minoseggel kapcsolatos URL-t

ha nem veszitek szerenytelensegnek akkor engedjetek meg, hogy ajanljam a
www.gallup.hu/oktatas oldalakat

igyekeztünk a téma iránt érdeklodoknek egy használható linkgyujteményt
összeállitani

p.s.
mivel idáig csak olvastam, de nem irtam, hadd mutatkozzam be a listának -- a
Gallup cégben dolgozom, és az oktatással kapcsolatos konzultálási és mérési
feladatok "honositásán" dolgozom kollegáimmal
Manchin Róbert
robert_manchin AT gallup.com

  • minosegbiztositas / meres /eszkozok, Robert Manchin, 09/09/1999