tanforum - Re: Oktato CD-k: minden erdekel

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Oktato CD-k: minden erdekel

  • From: Varga Laszlo <vlaszlo AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: Oktato CD-k: minden erdekel
  • Date: Sat Sep 11 00:05:40 1999

Tisztelt kollegak!

> Keresek minden olyan informaciot, amely kozoktatasban
hasznalhato oktato
> CD-kkel kapcsolatos. (Tantargytol fuggetlenul.)

A kollegakkal es atanítvanyaimmal az elmult evekben 3
multimedia CD-t
keszitettunk.
1. Honfoglalas 896-1996
2. Szabadsagharc 1848-1849û
3. Rakoczi-szabadsagharc

Ezek a CD-k reszt vettek hazai es nemzetkozi kiallitasokan
es versenyeken. Nagyon szepen szerepeltek.
pl.: 1997 Az EV CD-ROM ALKOTASA elismero oklevel
Henry Ford Alapítvany kulondij
Reszt vettunk a hannoveri CeBit kiallitason
A lenyeg, hogy szerintem a kozepiskolas tanarok es diakok
is tudnak jol hasznalhato multimedia taneszkozokat
kesziteni.
Az igy elkeszitett CD-knek altalaban alacsonyabbak az ara,
mint a profi cegek termekeinek.
A 3 CD egyuttes ara 6900 Ft (afaval)
Kulon-kulon 4500 Ft/db
Oktoberben jelenik meg a fizika oktato csomagunk elso
alkotasa, amely a mechanikat dolgozza fel.
Ara oktober 15-i megrendeles eseten 2900 Ft

> Tovabba nagyon erdekelne, hogy van-e olyan hely, ahol -
mint egy
> konyvtarban - egy tanar vagy tanarjelolt beulhet es
attekintheti a
> kinalatot, megnezheti az anyagokat vasarlas elott.

A hodmezovasarhelyi Hodtoi Altalanos Iskolaban mukodo
Regionalis Multimedia Kozpontba kozel 100 db multimedia
taneszkoz talalhato.
Mindenkit varunk, aki kivancsi ezekre a CD-k re, illetve az
itt folyo munkara.

Tisztelettel:

Varga Laszlo
tanar

Hodtoi Altalanos Iskola es Gimnazium
6800 Hodmezovasarhely
Ormos E. 18

  • Re: Oktato CD-k: minden erdekel, Varga Laszlo, 09/07/1999