tanforum - Re: Oktato CD-k: minden erdekel

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Oktato CD-k: minden erdekel

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Oktato CD-k: minden erdekel
  • Date: Mon Sep 6 19:29:24 1999

Sziasztok!

Meg nem tudok, de igy hallottam lesz.
1. Az uj sulinet honlap tervezetet lattam, mintha a szaktargyaknal lenne
valami ehhez hasonlo is tervezve.

2. Az ISZE most kesziti a sulinetes anyagok es egyeb "kozkezen" forgo
CD-k minositeset es webes katalogizalasat. Ez kesobb boviteve is lenne.
Elvileg tudnom kellene az adatbazis cimet, de most nem talalom, Tovabba
ugy emlekszem, jelenleg csak jelszo ismereteben lehet bogaraszni.
Most nagyon sok a dolgom, de ha fontos, utananezhetek. Fontos?

Ha valakinek segit egy hosszu excel lista, el tudom kuldeni ugy 100
oktato CD cimet.

Va'las Pe'ter wrote:

> Lectori salutem.
>
> Gumo minapi kerdesehez csatlakozva altalanositanam a problemat.
>
> Keresek minden olyan informaciot, amely kozoktatasban hasznalhato oktato
> CD-kkel kapcsolatos. (Tantargytol fuggetlenul.)
> Kulonosen erdekelnek ilyen CD-krol szolo attekinto vagy egy-egy anyagrol
> szolo cikkek (URL vagy nyomtatott ujsagcikk cimmel, lapszammal). Me'g
> akar ilyen CD-k puszta felsorolasa is erdekes lehet.

> Ha tudtok olyan webcimeket, ahol tanarok szamolnak be a
> tapasztalataikrol, azt is orommel veszem.

Ezt szeretne megcsinalni az ISZE kb 40-en dolgoznak rajta.

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu
sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu