tanforum - Re: oszi tanfolyamok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: oszi tanfolyamok

  • From: "bdkoll" <bdkoll AT rik.bdtf.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: oszi tanfolyamok
  • Date: Sat Sep 4 22:21:13 1999

Hello!

ertelmezesem a kovetkezo, ami azonban nem biztos, hogy talalkozik a
"masokeval":)

Az akreditalt tovabbkepzesek listajanak ez ev dec.31.-ig kell megjelennie, a
kovetkezo ev marcius 15-ig leadott tovabbkepzesi kerelmek -tanarok egyeni
kerelmei, amik alpjan a kovetkezo eves beiskolazai terv all ossze- ebboll a
listabol epulnek, maguk a tovabbkepzesek a kovetkezo tanevben indulnak, hisz
a terv arra szol.

Rgy maszek megjegyzes: en meg nem lattam inditasi engedelyel rendelkezo
tanfolyamot, csak alapitasival:)

Bende Imre