tanforum - Re: kott z¢

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: kott z¢

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: kott z¢
  • Date: Mon Aug 23 05:34:30 1999
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Udvozletem!

> Kotta¡r¢ programot keresek. Kieg‚sz¡t dalk‚szletet kellene
> le¡rnom gyerekeknek. Ha tud valaki ilyen programot, esetleg
> internetr l let”lthet anyagot, k‚rem ¡rjon!

MOZART
Nekem tetszik, bar nem ertek sajnos a zenehez (meg a
kottazashoz sem, a felesegem szakvelemenye kellett, hogy
ertekelni tudjam a program szolgaltatasait... :-)) Szoval a
MOZART kottaz es lejatsza... A nalam levo peldany shareware,
30 napos... Errol csak annyit, a program szerint 535 napja
"el"... (Tehat nem veszi tragikusan az idokorlatot :-)) 3.1.0.0
valtozatat ismerem, a www.mozart.co.uk cimet ajanlja a help-je
mint honlapot (ott biztosan tobb is megtudhato...)

(Az az igazsag, en is a gyerek miatt tettem fel, de aztan a
leanyzo elvesztette az erdeklodeset ezirant, es puszta
feledekenysegbol nem toroltem... A telepio csomag cca 2
MByte, ami nem veszes...)

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly

  • Re: kott z¢, Dorozsmai Karoly, 08/23/1999