tanforum - Re: StarOffice

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: StarOffice

  • From: "Kisgörbő Községi Körzeti Általános Iskola" <csikosne AT mail.altisk.kisgorbo.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: StarOffice
  • Date: Wed Aug 4 11:16:22 1999

Kedves Kollegak!

Mar mintegy feleve felhivatm erre a programra a figyelmet.
Az Uj Alaplap marcius-majus kozotti CD-ken kozolte a Win95/Linux/OS/2-s
platormokra.

> a Star Office 5.1 Personal Edition for Windows nevü progamcsomagot.

Ez mar a javitott, ujabb verzio.

> Feltettem. Kisérletezgetek vele. Ez személyi célokra ingyenes. Linux alatt
> azonos a kezelés. Sajnos nem magyar.
> Nézzétek meg, lehet hogy leváltható lenne az MS Office.

Eddig sem volt ra szukseg, csak kenyelmi (lustasagi) kerdes volt.

> Meg kellene kérdezni a Star Divisiontól az oktatási ingyenesség mellett
> kell-e annyi példányban regisztráltatni, amennyiben feltesszük egy
> iskolában.

Nem ingyenes oktatasi celra, de 99 ezer +AFA a teljes sulinak a site license.
Bizony, lassan vege a (csak) windows-os idoknek :-)

Udvozlettel:
FP