tanforum - Re: 2000 ev felmeres

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: 2000 ev felmeres

  • From: "Koppany Attila" <Rossi AT loczy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: 2000 ev felmeres
  • Date: Wed Jun 16 08:32:58 1999

Sziasztok!

Va'lasz Blum Szilard levele're (15 Jun 99, 20:39):

> Sziasztok, par napja adtak a kezembe az evszamkezelesi
> kormanybiztos levelet, amit elvileg holnapig kellene visszakuldeni
> a KOPINT-DATORG Rt-nek.

Jo Neked... En hetfon (tegnapelott) kaptam meg. Ja igen: mult het
penteken vege lett a tanevnek, mert ezen a heten kaptuk ki az evi
5 nap szabadsagot (hala az igazgatonknak, mivel ebben a dog
melegben es az erettsegikkel parhuzamosan ugyis keptelenseg
lett volna tanitani)...

Udv: Rossi
e-mail:
Rossi AT loczy.sulinet.hu