tanforum - MEK

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

MEK

  • From: Vizvari Tamas <vizvari AT raabe.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: MEK
  • Date: Wed Jun 2 23:31:05 1999

Tisztelt Listatagok!

A segisegeteket szeretnem kerni, mint a Magyar Elektronikus Konyvtar
tamogatoja.

A Joker Kiado megjelentetett egy irodalmi szovegeket tartalmazo CD-t. A
szovegek jelentos reszben a Magyar Elektronikus Konyvtar allomanyabol
szarmaztak, a MEK tudta es beleegyezese nelkul.

A kiado reszerol azt allitjak, hogy ez lenyegeben egy veszteseges
non-profit vallalkozas. A lemezeket fokent videki szakkozepiskolakba,
konyvtarakba juttattak el -- szerintuk.

Felhivtam ket videki szakkozepiskolai igazgato ismerosomet. Az egyikuk
semmit nem kapott, a masik szerint kaptak ajanlatot, hogy megrendelhetik
a CD-t, de nem ingyen, hanem penzert.

Ha barki kozuletek tud valamit az ugyrol, esetleg van olyan level a
birtokaban, amelyben akar ingyen, akar penzert ajanljak ezt a CD-t,
akkor arra kerem, ertesitsen errol.

Nem vagyok listatag, a valaszokat maganba (is) kerem.

Udvozlettel:

Vizvari Tamas
mailto:vizvari AT raabe.hu

mailto:vitam AT freemail.c3.hu

  • MEK, Vizvari Tamas, 06/02/1999
    • Re: MEK, Toth Janos, 06/02/1999
      • Re: MEK, Dorozsmai Karoly, 06/03/1999
        • Re: MEK, Rakoczi Istvan Peter, 06/04/1999
          • Re: MEK, Dorozsmai Karoly, 06/04/1999