tanforum - Re: Diakujsagok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Diakujsagok

  • From: "Boldog Ferenc" <fboldog AT fjkisk.c3.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Diakujsagok
  • Date: Mon May 31 17:25:52 1999

Hello!

>Keresem a $subject-belieket, akar papiros, de meg inkabb:
>NET-es elerhetosegukkel... Szeretnem a mienkhez belinkelni a
>konkurenciat :-))))

Nalunk van egy, az eredeti nyomtatott kiadvany NET-es kivonata. Nagyon
regen frissitett allapotban, amiert reszben az eredeti nyomtatott
kiadvany szerkesztoi a felelosek (iden nem volt egy szam sem), reszben
en, mert erre mar vegkepp nem ertem ra, illetve nem igazabol tudtam
ravenni alkalmas diakot. Talan a temakorok osszeallitasabol nemi
tanulsag levonhato azert. Jovore talan frissebb valtozatok is lesznek
majd.

Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
fboldog AT fjkisk.c3.hu
boldog AT fellner.sulinet.hu

  • Diakujsagok, Dorozsmai Karoly, 05/31/1999
    • <Possible follow-up(s)>
    • Re: Diakujsagok, Boldog Ferenc, 05/31/1999