tanforum - Re: Korabbi erettsegi tetelek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Korabbi erettsegi tetelek

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Korabbi erettsegi tetelek
  • Date: Mon May 31 06:32:59 1999

Dorozsmai Karoly wrote:

> Udvozletem!
>
> Keresem a $subject-belieket, mondjuk elso kozelitesben :-)) a
> magyar, a tortenelem es esetleg a matek/fizika korabbi
> teteleket, lehetoleg NET-en (ha van), hogy iskolank onlapjara
> belinkeljem... Jovore s lesz erettsegi, had legyen erdemes

Szia!

A fasori gimiben kezdtek korabban gyujtogetni, de utoljara meg nagyon
kezdetleges allapotban lattam, de az regen volt. Valami c3-as cimuk
volt.

Va'las Pe'ter (Pe'ter Va'las for non-Hungarian speakers)
mailto:turtle AT alarmix.net
(E'kezetes leveleket is tudok olvasni.)
http://www.alarmix.net/freeweb/turtle