tanforum - Re: Comlogo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Comlogo

  • From: "Grodvalt Otto" <Otto AT pc1.tinodi-sarvar.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Comlogo
  • Date: Mon May 3 11:39:41 1999

>Bedõ Ferenc wrote:
>
> Kérdésem mindenkihez!
>
> A Comenius Logo a Sulinete-es gépeken (Siemens) rendszeresen lefagy. A
> 486-os gépeken viszont hibátlanul mûködik.
> Mi lehet az oka?

Nekunk is Siemens gepek vannak es a ComLogo 5 perc hasznalat
utan (amig elkeszul egy negyzet) lefagyott, de csak win95 alatt.
(Mas gyartmanyu Win95-os gepen nem fagyott le.)

Ket particiot hoztam letre a winchesteren, az egyikre win95-ot, a
masikra DOS-t es 3.1-es windows-t tettem. Indulaskor egy
bootmanager segitsegevel valaszthat a tanulo, melyik feluletet
inditsa el.

Grodvalt Otto
Tinodi Sebestyen Gimnazium
Sarvar
http://www.tinodi-sarvar.sulinet.hu

  • Re: Comlogo, Grodvalt Otto, 05/03/1999