tanforum - Re: okt. inf.

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: okt. inf.

  • From: Koncz Endre <koncze AT freemail.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: okt. inf.
  • Date: Wed Apr 28 09:31:10 1999

"Va'las Pe'ter"
<turtle AT alarmix.net>
írta:

> En, de nem azert, amire valo. Ilyen cimen kapom a rendszergazdasagert a
> "penzt".
> Va'las Pe'ter (Pe'ter Va'las for non-Hungarian speakers)

Eleg baj!! /marmint hogy azert kapod, es godolom, hogy csak annyit/
A kettonek semmi koze egymashoz.

Nalunk _mindenki_ kapja, akinek _vegzettsege_ van, es _elmondhato_,
hogy hasznalja . Es nem szamit, hogy egyaltalan tanitja-e a szt-et.

A rendszergazdasagert viszont egy buznyakot sem kap senki,
orakedvezmeny formajaban sem. Most vetettem fel, hogy talan
megsem varhato el, hogy szamolatlanul toltsem oraimat az iskolaban.

Udv:
Endre