tanforum - Corel ajanlat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Corel ajanlat

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: techinfo AT sulinet.hu
  • Cc: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Corel ajanlat
  • Date: Thu Apr 15 09:01:08 1999

Tisztelt Kollegak!

Az iskolaban kaptam egy faxot. Ha valaki nem kapott, nezze meg
az alabbi lapot:

http://195.228.109.108/SZAMTECH/corel.htm

Roviden:
A CorelDRAW, Corel WordPerfect® Suite 8, Corel Print Office,
Corel Ventura, Corel WebMaster Suite licencet ajanlanak az
iskolaknak korlatlan szamu gepre, 3 eves idotartamra ugy, hogy az
osszes tanar es diak jogtisztan hasznalhatja otthon is.
A 3 ev ugy ertendo, hogy ez ido alatt mindig akar a legfrissebb
verziot is hasznalhatjuk. A nyelv lenyegtelen.

Az ar: 325 000 Ft +AFA

Szerintem megfontolando. Nekem is nagyon tetszik, "csak" a penz
tart vissza.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

Ui: Bocs, azoktol akik tobb peldanyban kapjak.

  • Corel ajanlat, Fodor Zsolt, 04/14/1999