szfi-tt - [[Szfi-tt] ] ------ Pethes Ildikó, habilitációs előadás, 2023. október 10., de. 10 óra, 1. épület Tanácsterem

szfi-tt AT lists.kfki.hu

Subject: A Wigner FK Tudományos Tanács SZFI szekciója

[[Szfi-tt] ] ------ Pethes Ildikó, habilitációs előadás, 2023. október 10., de. 10 óra, 1. épület Tanácsterem

  • From: "Pusztai, Laszlo" <pusztai.laszlo AT wigner.hu>
  • To: Szfi Tt <szfi-tt AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [[Szfi-tt] ] ------ Pethes Ildikó, habilitációs előadás, 2023. október 10., de. 10 óra, 1. épület Tanácsterem
  • Date: Fri, 29 Sep 2023 08:50:56 +0200

Kedves SZFI TT Tagok!

Nagyjából 10 nap múlva, kedden, a szokásos szemináriumi időpontban és helyen egy újabb habilitációs előadásra
kerül sor -- ezúttal Pethes Ildikó pályázatával kapcsolatban.
Mondanom sem kell, hogy ez az SZFI jövőjét illetően kiemelten fontos
esemény.

A menetrend a következő:
Pár hete megkaptam a pályázó anyagát, amelyet átadtam egy háromfős ad hoc
bizottságnak. Tőlük azt várjuk, hogy az október 10-i előadás után az
SZFI TT zárt ülésén ismertessék értékelésüket és tegyenek javaslatot a
pályázat támogatásáról.

Ezúton is köszönöm Donkó Zoltánnak, Kamarás Katalinnak és Pusztai Tamásnak,
hogy vállalták a feladatot.

Az eseti bizottság véleményének ismeretében az SZFI TT megvitatja az
elhangzottakat, majd titkos szavazással dönt a pályázat
támogathatóságáról.

A folyamat megkoronázásaként az SZFI igazgatója, majd a Wigner FK
főigazgatója döntenek a pályázó 'tudományos főmunkatársi'
kinevezéséről.

Az ügy fontosságára tekintettel kérem az SZFI TT tisztelt tagjait, hogy
minél nagyobb számban legyenek szívesek a folyamatban aktívan közreműködni.

Esetleges akadályoztatásotokat kérem, hogy a szokásos módon
jelezzétek, a rajtam kívül Pothoczki Szilvia tudományos titkárnak is
címzett e-mailben.

Köszönöm a segítségeteket!

Minden jót,
P. Laci