szfi-tt - [[Szfi-tt] ] EMLÉKEZTETŐ: [SZFI TT] PhD házivédés, Németh Gergely (témavezető: Kamarás Katalin), 2022. augusztus 9. (kedd) de. 10 óra

szfi-tt AT lists.kfki.hu

Subject: A Wigner FK Tudományos Tanács SZFI szekciója

[[Szfi-tt] ] EMLÉKEZTETŐ: [SZFI TT] PhD házivédés, Németh Gergely (témavezető: Kamarás Katalin), 2022. augusztus 9. (kedd) de. 10 óra

  • From: "Pusztai, Laszlo" <pusztai.laszlo AT wigner.hu>
  • To: Szfi Tt <szfi-tt AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [[Szfi-tt] ] EMLÉKEZTETŐ: [SZFI TT] PhD házivédés, Németh Gergely (témavezető: Kamarás Katalin), 2022. augusztus 9. (kedd) de. 10 óra
  • Date: Tue, 02 Aug 2022 16:52:50 +0200

Kedves SZFI TT Tagok!

Emlékeztetek mindenkit, hogy a fenti esemény egy hét múlva, augusztus 9-én, kedden lesz.

A házivédés 'jelenléti' formában fog zajlani, online bejelentkezési lehetőséggel (ld. az SZFI Szeminárium oldalát, ahol már ott van a link is).

Nagyon szépen kérek mindenkit, aki nem tud bekapcsolódni, hogy akadályoztatásáról értesítsen bennünket (Pothoczki Szilviát és engem, pothoczki.szilvia AT wigner.hu, pusztai.laszlo AT wigner.hu). Erre a határozatképesség miatt égető szükség van -- köszönjük megértéseteket!

További jó nyaralást kívánok,
P. Laci

Pusztai László
Elnök, Wigner SZFI TT