securefilter - [Securefilter] Securefilter 2.2

securefilter AT lists.kfki.hu

[Securefilter] Securefilter 2.2

  • From: "Peczi Laszlo" <peczi AT mail.mie.hu>
  • To: securefilter AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Securefilter] Securefilter 2.2
  • Date: Fri, 19 Nov 2004 10:07:11 +0100

Sziasztok!

A korabbi (mintegy 2 eves) SF levaltasara feltelepitettem az uj 2.2 SF-
et.
A telepites rendben lezajlott, a tuzfalrol a kulso es belso oldal
egyarant lathato volt, de belulrol csak a tuzfalig lehetett ellatni. A
jelenlegi es korabbi doksi minden hasonlo esetre szolo jotanacsat
ellenoriztem, latszolag minden rendben volt. Mivel nem vagyok gyakorlott
linux felhasznalo, ezert egy ideig eltartott megtalalni, hogy a
/etc/network/options file-ban az ip_forwarding=no van beallitva. Ez a
korabbi SF konfigban is yes-re volt allitva, igy "at mertem allitani", de
biztos, ami biztos alapon megkerdeznem, hogy jol tettem-e?

Koszonom
PL