kfkiforum - Re: [KFKIforum] Beléptető rendszer működése

kfkiforum AT lists.kfki.hu

Subject: KFKI telephelyen dolgozók eszmecseréje

Re: [KFKIforum] Beléptető rendszer működése

  • From: Borgulya Gábor <borgulya AT rmki.kfki.hu>
  • To: Szepesi Tamas <szepesi AT rmki.kfki.hu>
  • Cc: kfkilistak AT lists.kfki.hu, "F. Telbisz" <Telbisz AT sunserv.kfki.hu>, Gabor FACSKO <facskog AT rmki.kfki.hu>, kfkiforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [KFKIforum] Beléptető rendszer működése
  • Date: Thu, 11 Oct 2007 18:14:13 +0200

Kedves Szepesi Tamas!

Egyetértek, hogy nyilvános vitára nem a "kfkilistak" lista a megfelelő,
indítványozom, hogy a megbeszélést a "kfkiforum"
https://sunserv.kfki.hu/mailman/listinfo/kfkiforum
levlistán folytassuk.

Lentebb a véleményem olvasható, akit nem érdekel, attól elnézést kérek,
nyugodtan törölje a levelem!

Szerintem azért nagyon jó, hogy a reklamálók listára írnak, mert így
tudjuk, hogy nekünk az erőnket már nem kell arra pazarolnunk, hogy
hasonlót írjunk az illetékeseknek - hanem például fordíthatjuk arra, hogy
a nevünkben kiállókat támogassuk a közös ügyekben. Meggyőződésem, hogy
kommunikálva és szövetkezve többre jutunk.

Szerintem az építőleg és a kritikával nem ellentmondás: létezik építő
kritika, törekedjünk arra.

Üdvözlettel

Borgulya Gábor

On Thursday 11 October 2007 16:55:47 Szepesi Tamas wrote:
> Kedves reklamalok!
>
> Miert kell nekem (es nem csak nekem!) is az onok reklamalo leveit
> olvasgatnom? Ezuton kerem Onoket, hogy megfelelo szemelynek legyen
> szivesek cimezni meglatasaikat.
>
> En azert irok a listara, mert a meglatasom mindenkinek szol, akinek
> pedig nem inge, nem veszi magara: ha epitoleg es nem folyamatos
> kritikaval allnank mi emberek a masik munkajahoz, akkor talan elorebb
> tartana a vilag. A masik lejaratasat es megszegyeniteset meg talan
> hagyjuk meg katonaeknak.
>

> Udvozlettel,
> Szepesi Tamas

  • Re: [KFKIforum] Beléptető rendszer működése, Borgulya Gábor, 10/11/2007