kfkiforum - [KFKIforum] Bemutatkozás

kfkiforum AT lists.kfki.hu

Subject: KFKI telephelyen dolgozók eszmecseréje

[KFKIforum] Bemutatkozás

  • From: BORGULYA Gábor <borgulya AT rmki.kfki.hu>
  • To: kfkiforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [KFKIforum] Bemutatkozás
  • Date: Thu, 28 Sep 2006 19:06:31 +0200

Kedves Lista-tagok!

Mivel ma kerültem fel eme levelező listára, röviden bemutatkozom. Borgulya Gábor a nevem, az RMKI Biofizikai Osztálynak a Computational Neuroscience csoportjában dolgozom május óta. Adatbányászati és modellező módszerekkel keresem egy EU projekt keretein belül a választ arra a kérdésre, hogy a rendelkezésre álló, felgyűlt klinikai adatok alapján mely AIDS gyógyszerek kombinációjával érdemes a beteget kezelni megadott szituációban. Jelenleg HIV vírus génszekvenciákat elemzek. Orvosként, majd orvosbiológiai mérnökként végeztem, biostatisztikára specializálódtam.

A lista archívuma üres, így nem tudom, volt-e már szó közlekedésről. Mindenesetre ha valaki írna olyat, hogy 15 perc múlva autóval megy le a belvárosba, akkor időnként örömmel csatlakoznék, és járulnék hozzá a benzinhez.

Üdvözlettel

Gábor

  • [KFKIforum] Bemutatkozás, BORGULYA Gábor, 09/28/2006