fiztan - 1692. levelhez

fiztan AT lists.kfki.hu

1692. levelhez

  • From: Moróné Tapody Éva <tapodyeva AT gmail.com>
  • To: Fizikalevelek <fiztan AT lists.kfki.hu>
  • Subject: 1692. levelhez
  • Date: Sat, 31 Aug 2024 11:40:49 +0200

1692. levélhez

A drive-ról letölthető anyagok hozzáférését átállítottam „Szerkesztő”-re,
így biztosan le tudják tölteni a kollégák. Nem vettem észre, hogy ez
„Olvasó”-n maradt. Ha Ctrl+kattal nem nyílik meg, be kell másolni a
címsorba. Újra elküldöm a linkeket:

Elnézést kérek a figyelmetlenségemért.

*Órára készüléshez *sok szemléltető anyag letölthető a drive-omról:
https://drive.google.com/drive/folders/1kNdca9AvvGJ_z3udnxFO_kJBc5umNQ2A?usp=sharing

- A *kísérleteket, jó linkeket* tartalmazó tanmeneteket *átdolgoztam,
*a tankönyv *leckéi szerint számoztam*, nem órákra bontva. A „B” verziójú
9-es és 10-es van kész,

*9. Kísérletek, linkek órákra_fizika_B .docx;*

*10. Kísérletek, linkek órákra_fizika_B .docx.*

A bennük szereplő képek, filmecskék is ott vannak a Mellékletek c.
mappákban.

A 7-8-os és az „A” verziójú 9 - 10-es még tanmenet formájában van. A 7-8-os
mellékletei a 9-10-esben vannak, mivel sok a fedés. A

– A kiváló „*Japán oktató filmek*”-ből is lehet szemezgetni órákra,
részletes leírás is ott van:
https://drive.google.com/drive/folders/1bobmzkzaoH0RoxwN7BdhtLNBFWU8T7uh?usp=sharing

– A kiváló *Jim Al-Khalili film, Az elektromosság története* is
letölthető, órán sok rész bemutatható, ezek részletes leírása is ott
található:
https://drive.google.com/drive/folders/199xiTQJplVq8RNky6_VFdjX5Qi0fuq9S?usp=sharing

– A *kvantumfizika* oktató filmek, szintén részletes tartalommal:
https://drive.google.com/drive/folders/18miyTnmjLCjaIcCjXf1mf7DjuZhy6svf?usp=sharing

– A nagyszerű, 52 részes *Űrhajónk a Föld* c. oktató filmsorozat,
excel-táblában a részek leírása:
https://drive.google.com/drive/folders/1x702tB_aIEISpVfBbe7wre9hYbFTaQ8e?usp=sharing

Kérem a kollégákat, ha hibát találnak bennük, jelezzék. A formázással
biztosan vannak hibák, azzal nem kell foglalkozni. Kérem a letöltött
anyagok etikus használatát.

2024. augusztus 31. tapodyeva AT gmail.com

  • 1692. levelhez, Moróné Tapody Éva, 08/31/2024