fizinfo - [Fizinfo] Wigner Kollokvium Miroslav Grmela és Könyvbemutató, Biró Tamás- október 1,

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Wigner Kollokvium Miroslav Grmela és Könyvbemutató, Biró Tamás- október 1,

  • From: "Steinczinger Zsuzsanna" <steinczinger.zsuzsa AT wigner.hun-ren.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Wigner Kollokvium Miroslav Grmela és Könyvbemutató, Biró Tamás- október 1,
  • Date: Sun, 29 Sep 2024 16:49:03 +0200

Kedves Kollégák!

Miroslav Grmela: "A termodinamika összeköti a modellezés szintjeit" című
előadása 2024. október 1-én kedden 14 órakor a Wigner FK SzFI, I. épület
Tanácstermében lesz. További részletek a honlapunkon:
https://wigner.hu/hu/wigner-kollokvium-kovetkezo-eloadoja-miroslav-grmela

Kérem, aki személyesen szeretné az előadást meghallgatni és nincs KFKI
belépője, jelezze nekem.

Az előadás hibrid, az alábbi linken illetve adatokkal lehet majd
bejelentkezni:

https://wigner-hu.zoom.us/j/86872318081?pwd=xzYwgIyL5Sm0b2bnDucOdywMqvP
<https://wigner-hu.zoom.us/j/86872318081?pwd=xzYwgIyL5Sm0b2bnDucOdywMqvPXaG.
1> .

Meeting ID: 868 7231 8081
Passcode: 784748

A Kollokvium előtt 2024. október 1-én kedden 13 órakor Biro Tamás: Gintropy
című könyvének bemutatójára várjuk az érdeklődőket. További részletek a
honlapunkon: https://wigner.hu/hu/konyvbemutato-biro-tamas-gintropy-0

Minden érdeklődőt szeretettel várunk.

Üdvözlettel:

Steinczinger Zsuzsa, PhD

HUN-REN Wigner FK Kommunikációs Titkár

30-487-9869

  • [Fizinfo] Wigner Kollokvium Miroslav Grmela és Könyvbemutató, Biró Tamás- október 1,, Steinczinger Zsuzsanna, 09/29/2024