fizinfo - [Fizinfo] Műegyetem Fizikai Intézetében Kutatók éjszakája tizenkilencedik alkalommal!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Műegyetem Fizikai Intézetében Kutatók éjszakája tizenkilencedik alkalommal!

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Műegyetem Fizikai Intézetében Kutatók éjszakája tizenkilencedik alkalommal!
  • Date: Mon, 9 Sep 2024 01:36:30 +0200

Kedves Kollégák!

Idén is szeretettel várom a Kutatók éjszakáján, a fizika iránt érdeklődőket a Fizikai Intézet nagyelőadójában (F29).
- A csoporttal érkezőknek a délután három órai kezdetű előadást ajánlom, de a későbbi előadásra is lehet csoporttal jönni!
- Idén is várom a csoportokat, jelentkezni a szokásos módon nálam e-mailben lehet. További tudnivalók:
http://kutatokejszakaja.phy.bme.hu/kollegaknak.html
- A jelentkezők, a megszokott módon a csopottjukkal a tanterem nyitása előtt kényelmesen elfoglalhatják a helyüket.
A Műegyetem Fizikai Intézetének nagyelőadójának honlapja
http://kutatokejszakaja.phy.bme.hu/
A program (még nem teljes, de rövidesen az lesz):
http://kutatokejszakaja.phy.bme.hu/program.html
Härtlein Károly

PNG image

  • [Fizinfo] Műegyetem Fizikai Intézetében Kutatók éjszakája tizenkilencedik alkalommal!, Härtlein Károly, 09/09/2024