fizinfo - [Fizinfo] Segítség kérése

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Segítség kérése

  • From: Éva Izsa <izsa.eva AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, Jenei Péter <jenei.peter AT ttk.elte.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Segítség kérése
  • Date: Fri, 5 Apr 2024 11:37:30 +0200

Tisztelt Listatagok!
Izsa Éva vagyok, 1993-ban végeztem az ELTE-n matematika-fizika szakos
tanárként, és azóta is folyamatosan (némi babaszünetet beiktatva)
közoktatok ill. felsőoktatok elsősorban fizikát.
Jelenleg az ELTE Fizika Doktori Iskola Fizika Tanítása Programjának
hallgatója vagyok.
Ahhoz, hogy disszertációmat befejezhessem, segítséget szeretnék kérni a
listatagoktól, elsősorban azoktól, akik valamilyen formában tanítottak
fizikát.
Kutatási témám a tehetséggondozás új lehetőségeit vizsgálja a fizika
oktatásban. A kutatás részeként szeretném felmérni a kollégák és a diákok
tapasztalatait, véleményét erről a kérdésről, hiszen új lehetőségekről csak
a régiek ismeretében van értelme beszélni.
A felmérés mind a tanárok, mind a diákok részéről teljesen anonim, csak az
ad meg e-mail címet, aki a jelképes ajándékokra igényt tart.
Sajnos a válaszok csak akkor jelentenek nekem érdemi információt, ha
minden, a tesztet kitöltő kolléga legalább egy csoportjával, osztályával is
kitölteti a diákok kérdőívét.

A link, ahol a tanári kérdőív elérhető:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc70OebY-NaAfQONcfL31NihyS3vg-S0DPMiQCQv2cyHCJGlw/viewform?usp=sf_link

A diákoknak szánt kérdőív:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSde96KvEqLMEoiEyNLOnq3J97NbjB1K8Dq0YvGI7L-KOmZkOQ/viewform?usp=sf_link

Csatolmányként küldök egy levelet is, amit az érdeklődő kollégáknak szánok.
Nem csak azoktól a kollégáktól várok kitöltést, akik most aktívan tanítják
a fizikát, hanem mindenkitől, aki valaha akár képzettséggel, akár
képzettség nélkül tanította, vagy van ilyen végzettsége, de még soha nem
tanított fizikát.
Előre is nagyon köszönöm mindenkinek, aki rászánja a kitöltésre a szükséges
20-25 percet és lehetőséget ad a diákjainak is a kitöltésre!
Izsa Éva

  • [Fizinfo] Segítség kérése, Éva Izsa, 04/05/2024