fizinfo - [Fizinfo] Meghívó: --- Kísérletek, amelyeket látni kell! 2024

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Meghívó: --- Kísérletek, amelyeket látni kell! 2024

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Meghívó: --- Kísérletek, amelyeket látni kell! 2024
  • Date: Mon, 22 Jan 2024 21:42:05 +0100

Kedves Kollégák!

Szeretettel várok minden érdeklődőt

Härtlein Károly

*MEGHÍVÓ**
**Kísérletek, amelyeket látni kell! 2024**
**című rendhagyó fizikaórára*

A Műegyetem Fizikai Intézetének tehetséggondozó programjainak
<https://felvi.ttk.bme.hu/> eseménye, egy rendhagyó fizikaóra,
amelyen a kísérleteké a főszerep. Az előadást elsősorban a
középiskolásoknak ajánljuk.

*Szeretettel várjuk a kollégák jelentkezését, akik csoporttal
érkeznének! (e-mailt írok)
* <http://goliat.eik.bme.hu/~hartlein/experiments/regisztral.html>

*Az előadás időpontja*: 2024. január 30. 15^00  (kedd)
*Az előadás helyszíne*: Műegyetem, F-épület F29-es tanterem
<http://jedlik.phy.bme.hu/f29/f-29.html>

*Előadók:***Härtlein Károly
<http://goliat.eik.bme.hu/~hartlein/> mesteroktató és
Sarkadi_Tamás <https://fat.physics.bme.hu/Sarkadi_Tamas> docens

Az előző évek előadásainak megtekintése

<https://www.youtube.com/playlist?list=PLHSoRpWbbL_2fhJZkhAnGXoGUGm6CLIhp>

*http://goliat.eik.bme.hu/~hartlein/experiments/*

*
*
*Kiegészítés:*

Hagyományainknak megfelelően csak az előre bejelentkező csoporttal érkezők számára biztosítunk a tanteremben ülőhelyet, a nem regisztráltak az érkezésükkor a szabad helyekre ülhetnek le.

A busszal érkezők számára Egyetem campusán ingyenes parkolóhelyet biztosítunk.

A csoportot vezető kolléga kérem, hogy a levélben írja meg:
- a csoport létszámát,
- a kísérőtanárok számát és
- az iskola nevét.
A kapcsolattartás érdekében egy telefonszámot is kérnék.
A tanterem 372 fő befogadására alkalmas.
Regisztrálni e-mailben lehet: hartlein AT eik.bme.hu <mailto:hartlein AT eik.bme.hu>

  • [Fizinfo] Meghívó: --- Kísérletek, amelyeket látni kell! 2024, Härtlein Károly, 01/22/2024