fizinfo - [Fizinfo] Namíbiai asztrofotós utibeszámoló (ma esti premier)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Namíbiai asztrofotós utibeszámoló (ma esti premier)

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: leonidak AT mcse.hu, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Namíbiai asztrofotós utibeszámoló (ma esti premier)
  • Date: Tue, 24 Oct 2023 13:32:41 +0200

https://www.youtube.com/watch?v=reCr0IpP0S0

Gyenes Imre:
Namíbiai asztrofotós utibeszámoló - 2023

A szerző ajánlója:
Asztrofotós berkekben Namíbia a non plus-ultra helyszín az asztrofotózáshoz: tiszta az ég, nincs fényszennyezettség, télen száraz és nyugodt a légkör. Már több éve volt szó az utazásról, de eddig mindig csak vágyálom maradt. Amikor megcsillant az utazás lehetősége, nem volt kérdés, hogy nekem is csatlakoznom kell a csapathoz. Szerencsére az éjszakák kétharmada derült volt, igy mindenki le tudta fényképezni, amiért idejött szó szerint a "világ túlsó felére". Valaki nemrég azt írta Namíbiáról, hogy ha egyszer odalátogatsz, a bőröd alá bújik és nem szabadulsz tőle. Én is ezt érzem, nehéz szívvel jöttem el, és nagyon remélem, hogy visszatérhetek még. Ezt az érzést próbáltam átadni az utazásról készült beszámolóval.

Elhangzott a Magyar Asztrofotósok Egyesülete (MAFE) nyári táborában -- Törökkoppány, 2023.07.15.

  • [Fizinfo] Namíbiai asztrofotós utibeszámoló (ma esti premier), Tepliczky István, 10/24/2023