fizinfo - [Fizinfo] Az SZTE Fizikai Intézet hírei középiskolai tanár kollégák számára

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Az SZTE Fizikai Intézet hírei középiskolai tanár kollégák számára

  • From: Szalai Tamás <szalaitom AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Az SZTE Fizikai Intézet hírei középiskolai tanár kollégák számára
  • Date: Thu, 5 Oct 2023 12:46:35 +0200

Kedves Kollégák!

Az SZTE Fizikai Intézet hírei középiskolai tanár kollégák számára:

BUDÓ ÁGOSTON FIZIKAI FELADATMEGOLDÓ VERSENY
Az Eötvös Loránd Fizikai Társulat Csongrád-Csanád Megyei Csoportja
meghirdeti a regionális Budó Ágoston fizikai feladatmegoldó versenyt
középiskolai tanulóknak a 2023/2024. tanévben. A versenyre Csongrád-Csanád
vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Békés vármegye, Jász-Nagykun-Szolnok
vármegye, Szerbia és Románia magyar tanítási nyelvű iskoláiból várjuk a
jelentkezőket. A versenyre az iskolák 2023. október 13-ig jelentkezhetnek
(a diákokat nem kell előre benevezni).
A verseny időpontja: 2023. október 26.
https://www.elft-csm.hu/budoverseny/

KÍSÉRLETEST-EK
Ebben a félévben is folytatódnak Ignácz Ferenc mesteroktató nagysikerű
kísérleti bemutatói, a KísérletEST-ek. A nagyszámú érdeklődőre való
tekintettel minden előadás két időpontban kerül megtartásra. Az őszi
félévben a bemutatók időpontjai:
október 13-án 16.00-17.30. és 14-én 11.00-12.30.
november 10-én 16.00-17.30. és 11-én 11.00-12.30.
december 8-án 16.00-17.30. és 9-én 11.00-12.30.
Az esemény internetes oldala:
https://www.physx.u-szeged.hu/fizika-intezet/kozepiskolaknak/kiserletest-tematikus

KUTATÁSI TÉMÁK KÖZÉPISKOLÁS DIÁKOK SZÁMÁRA
Az SZTE TTIK Fizikai Intézete lehetőséget biztosít középiskolás diákoknak
kutatási témákba való bekapcsolódásra. Az idei tanévre frissített
témakiírások itt elérhetőek itt:
https://www.physx.u-szeged.hu/fizika-intezet/kozepiskolaknak/kutatasi-temak

INTÉZMÉNYLÁTOGATÁSI LEHETŐSÉGEK KÖZÉPISKOLÁSOKNAK AZ SZTETTIK FIZIKAI
INTÉZETÉBEN
Az SZTE TTIK Fizikai Intézete különböző programokat kínál mind a
környékbeli, mind az osztálykirándulás keretében érkező iskolai
csoportoknak.
https://www.physx.u-szeged.hu/fizika-intezet/kozepiskolaknak/intezmenylatogatasi

SZTE TTIK KUTATÓISKOLA PÁLYÁZAT:
Jelentkezési határidő: 2023. október 13.
https://sci.u-szeged.hu/kozepiskolaknak/palyazat-szte-ttik-kutatoiskola

FELVÉTELI 2024: INTÉZMÉNYI TÖBBLETPONTOK SZÁMÍTÁSA
A megváltozott felvételi rendszerben a pontok számításához nyújt segítséget
az SZTE pontkalkulátora: https://pontkalkulator.szte.hu/
Részletes tájékoztató a megváltozott pontszámítással kapcsolatban:
https://u-szeged.hu/oktig/pontszamitas/2024
Az SZTE Természettudományi és Informatikai Karának „Felvételi 2024" oldala
is segítheti a tájékozódást:
https://sci.u-szeged.hu/felvetelizoknek/felveteli-2024
A Fizikai Intézet rendezvényein szerezhető többletpontok beszámítási
feltételeit és regisztrációs módját az egyes események oldalain találhatják
meg.

Üdvözlettel,
Szalai Tamás
(adjunktus, az SZTE TTIK Fizikai Intézet közkapcsolati felelőse)

  • [Fizinfo] Az SZTE Fizikai Intézet hírei középiskolai tanár kollégák számára, Szalai Tamás, 10/05/2023