fizinfo - [Fizinfo] Pusztító földrengések - Dr. Kiszely Márta előadása

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Pusztító földrengések - Dr. Kiszely Márta előadása

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: Észlelő amatőrcsillagászok fóruma <leonidak AT mcse.hu>, FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Pusztító földrengések - Dr. Kiszely Márta előadása
  • Date: Mon, 3 Apr 2023 23:54:03 +0200

https://www.galileowebcast.hu/live/live_20230404.html
Élő közvetítésünk áprilia 4-én, kedden 18 órától:

Dr. Kiszely Márta: Pusztító földrengések
(Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár)

- Mi okozta a törökországi pusztító földrengést?
- Miért volt ennyi áldozat?
- Miért nem jelezhetők előre a földrengések?
- Mekkora földrengés várható Magyarországon?
- Mit kell tenni földrengés esetén?
Ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat az előadásban.

A Garai Géza Szabadegyetem célja, hogy egyszerre népszerű, a publikum számára érthető nyelven, ugyanakkor tudományos igényű, újdonságokkal tarkított, korszerű előadások keretében, neves előadók mutassák be világunk és a tudományos élet legidőszerűbb kérdéseit a hallgatóság számára.

  • [Fizinfo] Pusztító földrengések - Dr. Kiszely Márta előadása, Tepliczky István, 04/03/2023